Εγγραφή στο ΟΠΣ νέου χρήστη
ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι διαδικασίες εγγραφής απευθύνονται σε δυνητικούς ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΥΣ ΕΡΓΩΝ ΕΣΠΑ του Προγράμματος Τεχνική Βοήθεια και Υποστήριξη δικαιούχων και ΟΧΙ σε ιδιώτες ή επιχειρήσεις για επιχορήγηση από δράσεις ΕΣΠΑ διαφόρων Προγραμμάτων.
Δείτε
εδώ επικαιροποιημένες οδηγίες για την εγγραφή νέου χρήστη ΟΠΣ 2021-2027 & 2014-2020.
Αν έχετε ήδη χρήστη στο ΟΠΣ 2014-2020 μπορείτε να κάνετε σύνδεση με το ΟΠΣ 2021-2027 με τον υπάρχοντα λογαριασμό σας.
Δείτε
εδώ αναλυτικές οδηγίες.
Αποστολή της εκτυπωμένης αίτησης
Η εκτυπωμένη αίτηση πρέπει να υπογραφεί με ψηφιακή υπογραφή από τον Νόμιμο Εκπρόσωπο του Φορέα σας, καθώς και τον χρήστη.
Αν η αίτηση δεν υπογράφεται ψηφιακά τότε πρέπει να φέρει και σφραγίδα του φορέα.
Στη συνέχεια, η ψηφιακά υπογεγραμμένη αίτηση ή η σφραγισμένη, αφού σκαναριστεί (κατά προτίμηση έγχρωμα) πρέπει
να αποσταλεί ηλεκτρονικά στο e-mail:
tebo@minfin.gr
Επισήμανση: Στην εκτύπωση εμφανίζεται μια σελίδα για κάθε ένα από τους φορείς που επιλέξατε στο πεδίο «Προς φορέα διαχείρισης», κατά τη συμπλήρωση της φόρμας.
Στην Υπηρεσία μας θα πρέπει να αποσταλεί ΜΟΝΟ η σελίδα που αναγράφει στο πεδίο: «ΕΙΔΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΤΕΧΝΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΔΙΚΑΙΟΥΧΩΝ».
Οι υπόλοιπες σελίδες θα πρέπει να αποσταλούν στους φορείς που απευθύνονται, όταν και εφόσον υπάρξει ανάγκη να υποβληθεί αίτηση χρηματοδότησης στα Επιχειρησιακά Προγράμματα που διαχειρίζονται αυτοί.
Τροποποίηση δικαιωμάτων πρόσβασης
Σε περίπτωση ανάγκης, για τροποποίηση ή κατάργηση των δικαιωμάτων πρόσβασης κάποιου χρήστη, θα πρέπει να υποβληθεί εγγράφως (μέσω email στο
tebo@minfin.gr) στην Υπηρεσία μας, αίτημα υπογεγραμμένο από τον νόμιμο εκπρόσωπο του φορέα, που να ζητά αυτή την αλλαγή.
Τροποποίηση προσωπικών στοιχείων
Η τροποποίηση των προσωπικών στοιχείων κάθε χρήστη μπορεί να γίνει μόνο αφού ενεργοποιηθεί ο κωδικός πρόσβασης και μόνο από τον ίδιο.
Στην αρχική σελίδα
https://logon.ops.gr επιλέξτε «Διαχείριση Λογαριασμού» εισάγετε τα στοιχεία πρόσβασης σας και κάντε τις απαραίτητες αλλαγές
Υποστήριξη των Δικαιούχων Φορέων
Yπάρχει η δυνατότητα για υποστήριξη σε τεχνικά θέματα μετά από αποστολή αιτήματος στην εφαρμογή helpdesk αφού συνδεθείτε στην αρχική σελίδα του ΟΠΣ
https://logon.ops.gr είτε με email στο
tebo@minfin.gr.
Σε κάθε ηλεκτρονικό μήνυμα θα πρέπει να αναγράφονται υποχρεωτικά τα στοιχεία του αποστολέα συνοδευόμενα από διαθέσιμο τηλέφωνο επικοινωνίας, ο φορέας στον οποίο ανήκει, και όσο το δυνατό πιο αναλυτική περιγραφή το προβλήματος.
Για αλλαγή Νόμιμου Εκπροσώπου του Φορέα στην βάση του ΟΠΣ, δείτε
εδώ.
Επεξεργασία στην καρτέλα φορέα έχουν μόνο οι χρήστες δικαιούχων με δικαίωμα υποβολής Τεχνικού Δελτίου Πράξης για τα στοιχεία του φορέα τους, οι υπόλοιποι χρήστες του δικαιούχου μπορούν μόνο να δουν τις σχετικές πληροφορίες.
Η πλήρης συμπλήρωση της καρτέλας είναι υποχρεωτική για την ορθή υποβολή ΤΔΠ.
Αν έχει γίνει αλλαγή Νόμιμου Εκπρόσωπου απαιτείται και νέα αίτηση χρήστη από τον νέο Ν.Ε. του Φορέα!
Ημερομηνία τελευταίας τροποποίησης: 16/10/2024